Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Sep 27, 2009

Kemaskini Profile anda di laman web rasmi mymode


Kemaskini Profile anda di laman web rasmi mymode.

Ini amat penting kena segala butir-butir peribadi anda sebagai agen perlu dikemaskini terutama nama pewaris, no akaun bank, alamat dan sebagainya.

Caranya:
i. Buka portal rasmi mymode di http://www.mymode.com.my

ii. Klik butang ‘Member Login’ (pada penjuru atas sebelah kanan) untuk masuk keruangan ahli.

iii. Masukkan No Handphone (No HP yang didaftarkan semasa mula-mula 'Signup') dan untuk ruangan Password, masukkan No PIN 4 digit anda. Jangan lupa untuk menandakan dibahagian "Yes, I have read and accepted all the above terms and conditions" sebelum anda klik butang 'Login'.

iV. Sekarang anda berada di ruangan ahli. Segala rekod berkenaan aktiviti anda boleh dilihat di sini. Klik butang 'Edit Profile' pada Menu pilihan.

v. Lengkapkan butir-butir diri anda dan kemudian klik butang ‘confirm’. Pastikan segala butiran adalah betul kerana anda tidak boleh mengubahnya selepas itu. Sekiranya perlu, anda terpaksa menghubungi pihak syarikat untuk mengubahnya. Ini adalah untuk tujuan keselamatan.

** Sila isikan semua tempat kosong jika tidak anda tak boleh save page berkenaan. Jika ada ruangan yg tak berkenaan (cth: No KP Lama) hanya taip ‘TIADA’ atau ‘N/A’.


<< Kembali ke menu utama



Other Income

All Posts

 

© Big Money Working Smart | Templates by: theblogtemplates.com | Submit URL; 4.3.11 | Spampoison!

Counter Powered by  RedCounter