Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Mar 10, 2011

Panduan Update Personal Profile


LOG IN ke CABINET, anda akan diberikan satu borang untuk dipenuhkan. Borang tersebut mengandungi pertanyaan-pertanyaan tentang maklumat peribadi anda. Penuhkan ruang yang diperlukan dengan menggunakan butiran yang betul.


*Sila klik gambar untuk paparan besar

Pada ruangan Account Type, anda boleh memilih sama ada untuk membuka akaun STANDART atau MINI. Jika modal anda kurang daripada USD2000, maka anda perlu memilih akaun MINI. Jika modal anda berjumlah USD 2000 dan ke atas, maka anda layak untuk membuka akaun jenis STANDART.

Pilih Leverage yang bersesuaian dengan modal anda. Di cadangkan untuk akaun MINI, anda memilih leverage 1:200 dan jika akaun STANDART 1:100

Bagi trader beragama Islam pula, anda boleh memilih untuk bermain dengan akaun Islamic tanpa SWAP. Hanya 'Tick' pada kotak kecil di dalam borang.

Setelah mengisi semua ruang yang disediakan, anda hanya 'tick' pada kotak 'I AGREE' di bahagian bawah syarat dan perjanjian. Kemudian, SUBMIT.

Setelah selesai langkah-langkah tersebut, anda akan menerima NO AKAUN TRADING anda serta beberapa password yang perlu anda simpan. Maklumat ini juga akan dihantar ke e-mail anda dan selalunya ia berada di bahagian SPAM.

No Akaun Trading dan password ini perlu anda gunakan untuk akses kepada trading anda di platform.

Phone Password pula diperlukan untuk membuat pengeluaran dana dari akaun FOREX anda.

Investor Password pula adalah password yang boleh diberikan kepada investor atau pemerhati (sekiranya ada). Investor tidak dapat melakukan apa-apa pada dagangan, hanya dapat memerhati sahaja.

0 comments:

Other Income

All Posts

 

© Big Money Working Smart | Templates by: theblogtemplates.com | Submit URL; 4.3.11 | Spampoison!

Counter Powered by  RedCounter